Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 33 1.78V4Х4 11/92г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с 33 1.78V4Х4 11/92г.

    Братя, помагайте!!!
    Преди 10 дни свалих катализатора на алфата. Сложиха ми резонаторно гърне. Колата палеше нормално, но след 500м нещо се сбъгяса тотално Проблема е следния- колата пали нормално , но държи много ниски обороти на празен ход. Когато подам газ и след това върна газта и махна крака от педала- директно гасне.
    На първа потеглям с много газ, включвам втора, но колата няма никаква мощност, ако стигна до трета почва да се тресе цялата и забива муцуната. Подаването на газ няма никакъв ефект.
    Колата няма АГУ и никога не е имала. До махането на катализатора всичко беше нормално. Дайте мнение за това какво може да е породило проблема. БЛАГОДАРЯ!!!!!
    p.s: Не съм я закарал в сервизите на" нашите хора" по простата причина , че не мога да стигна до там на собствен ход!!!!!
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

  • #2
    Нека да се изкажат хората които разбират повече, но според мен е възможно при смяната на гърнето нещо да са ти повредили ламбда сондата, която е наблизо до него. Ако колата има такава де... Какъв ти е двигателят, каква година е колата?
    2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
    ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
    sigpic

    Comment


    • #3
      Много странно, според описаната ситуация отиват нещата на запушване. Важно и при махане на катализатора все пак резонатора да е сложен правилно. Колата ти къде е правена?

      Само дано не са я правили някои араби
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        НЕ Е ПРАВ.ЕНА ОТ АРАБИ !!!
        ЧОВЕКА КОЙТО МИ СМЕНИ КАТАЛИЗАТОРА ПРЕДИ НЯКОЛКО МЕСЕЦА МИ ПРАВИ И СРЕДНОТО ГЪРНЕ И ОСТАНАХ С МНОГО ДОБРИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ ОТ НЕГО.
        33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
        166 2.4 jtd 150 03г.

        Comment


        • #5
          един специалист който по мое мнение за първи път видя мотор боксер кото му вдигнах капака на АЛФАТА сподели че ми е заминал комра .
          ако беше заминал мисля че изобщо нямаше да запали
          33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
          166 2.4 jtd 150 03г.

          Comment


          • #6
            Малко вероятно е да е ламбда сондата. Колата би трябвало да си работи без нея.
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • #7
              колега на скоро и на мен ми се случи същото,при смяна на генерация,но открих проблема,компа ти е работил в един режим с катализатора,а след като го отсраниш приема други данни от ландата и автоматично вдига сместа(започва да се дави),иска настройка на компа
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #8
                О.К кажете къде да я карам за настройка на компа ???
                33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
                166 2.4 jtd 150 03г.

                Comment


                • #9
                  имаш ЛС.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #10
                    Пич направи си сам настройките на компа!
                    Дърпаш кабелаците на акумолатора пиеш едно кайве закачаш и пробваш да запалиш !
                    Ако при подаване на гас издава странни преплюващи звуци ще да е запушено нещо по отходните канали !
                    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                    Comment


                    • #11
                      драги господине тази кола е J-троник и тоя твоя метод е несполочлив,ако при подаване на газ припуквала значи е запушена изпускателно
                      АМИ АКО СМЕСТА Е СУПЕР БЕДНА ПАК ЩЕ ГЪРМИ В КОЛЕКТОРИТЕ,АКО Е ПРЕХВЪРЛИЛА ЗЪБ НА АНГРЕНАЖА,ИЗГОРЯЛ КЛАПАН,РАЗВАЛЕНА ЦЕНТРОВКА НА ЗАПАЛВАНЕТО И ПРОЧИЕ.....................
                      голям диагностик се извъди,то тогава хората които са си купили диагностични уреди да ги изхвърлят и да се обръщат кам теб ааааааааа????????????????
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #12
                        колега, вероятно си прав. Но въпреки това, тонът ти е крайно неподходящ за нашия форум. Много по-приятно е да се разбираме като нормални хора, дори и да сме убедени в правотата си.
                        Встъпителното обръщение, например, на мен доста ми допада.

                        поздрави
                        I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                        Roosevelt

                        Comment


                        • #13
                          OK.
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • #14
                            Ходил съм на диагностика 2 пъти и повече няма да отида!
                            Така и неможаха да намерят извода за компа (не че аз го открих търсих го доста и програми си теглих обаче го няма там кадето го описват а именно "в купето от предна дясна страна до краката -няма там , под капака плътно в дясно и там няма ") пък и каде е смисъла да е в дясно когато компа се намира в ляво? Та както и да е на тая диагностика ми взеха 15 лв. и установиха, че има добър входящ ток и
                            богата горивна смес ! Това и аз си го знаех! 15 лв.моля за инфото!
                            Дръж - чъртъ.....!
                            Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                            Comment


                            • #15
                              Колега driga би ли бил така любезен да ми обясниш как се прави "настройка на компа"?
                              Вероятни причини за проблемът му много (в друга тема съм ги описъл)!
                              Тук казах само как да си приведе компа в нормален работен режим!
                              Нямаше нужда да ми се караш !Чао
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment

                              Working...
                              X